menu mobilne
Masz pytanie?
email icon Napisz phone icon Zadzwoń

Asystent biura

kalendarz Data publikacji: 17/05/2024
flaga Koniec rektrutacji: 23/08/2024
Junior Junior
Lokalizacja Praca z biura (Opole)
Umiejętności:
Autenti
Discord
eM Client
Google Docs
Notion
Perfex
Zoom

Jako software house specjalizujemy się w wdrożeniach e-commerce i innych aplikacjach webowych. Dzięki Salestube mamy pełne kompetencje, aby oferować usługi One-Stop-Shop dla e-commerce. Znamy się na swojej pracy i dzielimy się naszą wiedzą 
i doświadczeniem z klientem. Oferujemy nową jakość w realizowaniu projektów webowych.

W związku z dynamicznym rozwojem, szukamy nowej osoby do naszego zespołu na stanowisko:


Asystent biura

5 500 - 6 500 PLN netto (+VAT / B2B)

4 500 - 5 500 PLN brutto (UoP)

Do naszego legendarnego biura w Opolu (legenda głosi, że kiedyś pracowaliśmy wszyscy w biurze, jednocześnie, cały tydzień ::sick!::) szukamy osoby na stanowisko Asystenta biura. Brzmi niepozornie – ale niech Cię pozory nie zwiodą. Jeśli papier to dla Ciebie więcej niż makulatura, charakteryzuje Cię pełna kultura a od komplementów nie obrastasz w pióra, aplikuj. To co możemy Ci zagwarantować to pewny przepis na brak nudy: kilogram papierów, kilka szklanek kawy, szczypta wsparcia i łyżka słodkich komplementów – żeby dało się to wszystko przełknąć ;). A tak już zupełnie serio, na Twoich barkach będzie sporo, ale pamiętaj, że nie więcej niż zdołasz unieść. A i też sam/sama tego nieść nie będziesz!

Wymagania formalne

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
  • Biegła znajomość pakietu MS Office oraz Google Docs,
  • Biegła umiejętność korzystania z komputera i wyszukiwania informacji w internecie,
  • Umiejętność konfiguracji i obsługi serwisów internetowych (np. OLX, Clutch, Google Moja Firma, Portale pracy różne itp.),
  • Umiejętność redagowania oficjalnych dokumentów, pism urzędowych czy wewnętrznych instrukcji i kart procesów,
  • Umiejętności interpersonalne i kompetencje miękkie niezbędne we współpracy z firmami zewnętrznymi, urzędnikami, kadrami, księgowością czy działem prawnym,
  • Ogólna znajomość podstaw BHP, kodeksu pracy, obiegu dokumentów kadrowo-księgowych wewnątrz organizacji.

Mile widziane doświadczenie i umiejętności

  • Minimum roczne doświadczenie jako kierownik biura lub bezpośredni asystent dyrektora lub prezesa zarządu,
  • Doświadczenie w pracy z oprogramowaniem CRM (np. Jira, Clickup, Trello, etc.)
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Wysokie kompetencje w zakresie zarządzania czasem i pracą własną, umiejętność efektywnej wielowątkowej pracy,
  • Prawo jazdy kat. B.

Zakres obowiązków

  • Obsługa, monitorowanie, optymalizacja i automatyzacja procesów rekrutacji i zatrudnienia pracowników (redagowanie ofert pracy, weryfikacja zgłoszeń rekrutacyjnych, współpraca ze szkołami, urzędami pracy itp, onboarding nowych pracowników i przygotowanie dokumentów kadrowych),
  • Obsługa, monitorowanie i optymalizacja procesów kadrowo księgowych i administracyjnych (współpraca z kadrami, księgowością, inspektorem BHP, działem prawnym, monitorowanie zużycia materiałów eksploatacyjnych maszyn i urządzeń w firmie, realizowanie zamówień na te materiały i sprzęt zgodnie z zapotrzebowaniem pionu operacyjnego i administracyjnego organizacji),
  • Monitorowanie finansów wewnątrz organizacji (monitorowanie płatności i miękka windykacja zobowiązań klientów, kompletowanie dokumentów księgowych, nadzór nad kasą firmy i prowadzenie raportu kasowego),
  • Realizacja pozostałych, niepowtarzalnych zadań i zleceń z ramienia prezesa zarządu i dyrektora operacyjnego (np. przygotowanie wniosków dot. dofinansowania lub kontakt z urzędem i prowadzenie jakiejś specyficznej sprawy urzędowej, poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania dla firmy, wdrożenie programu informatycznego do elektronicznego obiegu dokumentów kadrowych w organizacji itp.),

Co oferujemy

  • Dobrą podstawę wynagrodzenia, nawet dla osób z niewielkim doświadczeniem na stanowisku (doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku jest czynnikiem decydującym),
  • Przyjazną atmosferę i świetny klimat,
  • Przejrzyste warunki rozwoju – gwarantowany awans,
  • Dofinansowanie do kart multisport, ubezpieczenia i pakietów medycznych,
  • Możliwość budowania dodatkowego, pasywnego dochodu,

Jak aplikować

Możesz aplikować poprzez formularz znajdujący się na tej stronie, lub skontaktować się bezpośrednio z nami. Jeżeli masz jakieś pytania, chętnie na nie odpowiemy. Pamiętaj, żeby w swoim CV umieścić klauzulę RODO. Do zobaczenia na rekrutacji. Rekrutacja trwa do końca Grudnia 2024 r. (Zastrzegamy sobie prawo zakończenia rekrutacji wcześniej).

Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma Unlimitech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Opolu, adres: ul. Armii Krajowej 7 lok. 308, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000989808, Numer NIP: 7543352764, Numer REGON: 522961965. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów.

Numer oferty: 868