Umiejętności:
Atomstore
BigCommerce
Google Docs
IdoSell
Notion
Perfex
Shoper
Shopify
Teamwork
Woocommerce
Do naszego biura w Opolu (..tak jakby było jakieś inne) szukamy Project Managera. Czym się zajmuje manago? Spina cały projekt pomiędzy klientem i zespołem wdrożeniowym. Ponadto będziesz dbać o to, żeby nie przekroczyć budżetu i terminu oraz żeby cały projekt był zrobiony na tip top, tak jak klient sobie to założył. Jako PM będziesz również wspierać klienta w konfiguracji i wdrożeniu systemu - a bardziej złożone zadania delegować wewnętrznie do odpowiednich osób.
E-commerce Project Manager
7 500 - 8 500 PLN netto (+VAT / B2B)
6 500 - 7 500 PLN brutto (UoP)
Do naszego biura w Opolu (..tak jakby było jakieś inne) szukamy Project Managera. Czym się zajmuje manago? Spina cały projekt pomiędzy klientem i zespołem wdrożeniowym. Ponadto będziesz dbać o to, żeby nie przekroczyć budżetu i terminu oraz żeby cały projekt był zrobiony na tip top, tak jak klient sobie to założył. Jako PM będziesz również wspierać klienta w konfiguracji i wdrożeniu systemu – a bardziej złożone zadania delegować wewnętrznie do odpowiednich osób. Co się liczy: zespół musi być zmotywowany, klient dopieszczony a projekt dopięty na ostatni guzik. Dopięty jak kombinezon nurka. Dopięty jak skafander astronauty! Wszystko zgodnie ze sztuką i naszym standardem jakości (a standardy mamy wysokie). Jeśli więc potrafisz uporządkować pracę swoją, kilku osób pod sobą i kilku po drugiej stronie stołu (czytaj: klient i inni interesariusze projektu) to już teraz błogosławimy Twojej aplikacji. No, dla pewności jeszcze upewnij się, że spełniasz poniższe wymagania i pasuje Ci zakres obowiązków.
Wymagania formalne
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, w podobnej branży,
- Doświadczenie techniczne z zakresu informatyki i branży e-commerce umożliwiające rozumienie działań operacyjnych firmy w zakresie prowadzenia, realizacji, nadzoru i planowania prac projektowych, wdrożeń oraz migracji sklepów internetowych,
- Wykształcenie min. średnie,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji,
- Dobra znajomość oprogramowania MS Office oraz Google Docs,
- Funkcjonalna znajomość oprogramowania AtomStore, IdoSell, Shopify (Panel administracyjny, konfiguracja) lub podobnego (wiedza i kompetencje umożliwiające Ci samodzielną konfigurację i wdrożenie systemu),
Mile widziane doświadczenie i umiejętności
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (Zarządzanie / Informatyka),
- Kwalifikacje potwierdzające znajomość branży informatycznej i e-commerce (kursy i szkolenia potwierdzające umiejętności kierownicze w branży informatycznej i e-commerce – PMI / Prince2 / IPMA / inne),
- Bardzo dobra znajomość funkcjonalna oprogramowania AtomStore lub innego oprogramowania e-commerce (Magento / Prestashop / Woocommerce), w stopniu umożliwiającym zaawansowaną konfigurację systemu lub omówienie jego poszczególnych funkcjonalności.
Zakres obowiązków
- Współprowadzenie analizy przedwdrożeniowej projektu, organizowanie i udział w konsultacjach z klientem i innymi podwykonawcami zaangażowanymi w realizację projektu, inicjowanie prac projektowych,
- Sporządzanie szczegółowej specyfikacji wdrożenia / migracji, harmonogramu oraz kart projektu w dedykowanych narzędziach i systemach informatycznych firmy,
- Planowanie zasobów potrzebnych do realizacji projektu, organizacja zespołu odpowiedzialnego za realizację projektu, umiejętna komunikacja zakresu projektu, celu biznesowego oraz potrzeb klienta wewnątrz zespołu projektowego,
- Monitorowanie kluczowych parametrów projektu, terminu realizacji, budżetu i kluczowych obszarów realizacji projektu (prace graficzne, informatyczne, konfiguracyjne, wdrożeniowe), również w zakresie działań i prac po stronie zewnętrznych podwykonawców, interesariuszy czy samego klienta,
- Kontrola jakości realizowanych prac projektowych, zarządzanie ryzykiem i zmianami w projekcie, analizowanie wpływu tych czynników na termin realizacji i budżet projektu,
- Podstawowa konfiguracja i wdrożenie systemu (wprowadzenie danych, konfiguracja form dostawy, metod płatności, integracje z bramką płatności, konfiguracje cech produktowych, zarządzania magazynem, sprzedażą itp),
- Utrzymywanie i aktualizowanie dokumentacji projektu, również po stronie poszczególnych członków zespołu projektowego, zewnętrznych podwykonawców i interesariuszy projektu,
- Reprezentowanie interesów klienta wewnątrz firmy i zespołu projektowego, ale również na zewnątrz, w kontaktach z innymi podwykonawcami zaangażowanymi w realizację projektu.
Co oferujemy
- Dobrą podstawę wynagrodzenia, nawet dla osób z niewielkim doświadczeniem na stanowisku (doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku jest czynnikiem decydującym),
- Przyjazną atmosferę i świetny klimat,
- Przejrzyste warunki rozwoju – gwarantowany awans,
- Dofinansowanie do kart multisport, ubezpieczenia i pakietów medycznych,
- Możliwość budowania dodatkowego, pasywnego dochodu,
Jak aplikować
Możesz aplikować poprzez formularz znajdujący się na tej stronie, lub skontaktować się bezpośrednio z nami. Jeżeli masz jakieś pytania, chętnie na nie odpowiemy. Pamiętaj, żeby w swoim CV umieścić klauzulę RODO. Do zobaczenia na rekrutacji. Rekrutacja trwa do końca Grudnia 2024 r. (Zastrzegamy sobie prawo zakończenia rekrutacji wcześniej).
Administratorem Twoich danych osobowych jest Firma Unlimitech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Opolu, adres: ul. Armii Krajowej 7 lok. 308, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000989808, Numer NIP: 7543352764, Numer REGON: 522961965. Twoje dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji wskazanej w ofercie pracy oraz do celów przyszłych rekrutacji, jeśli wyraziłeś stosowną zgodę w treści swojej aplikacji. Twoje dane osobowe przetwarzamy przez okres 1 roku od momentu otrzymania od Ciebie aplikacji. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Numer oferty: 881