menu mobilne
Masz pytanie?
email icon Napisz phone icon Zadzwoń

Audyty systemów i procesów

Fachmani w e-commcerce

Nie lubimy marnować czasu naszych klientów i ich klientów

Twórz z nami przyszłość e-commerce, w której każdy klik ma znaczenie, a każda sekunda jest na wagę złota. Wykorzystaj pełny potencjał swojego sklepu internetowego z naszymi nowoczesnymi rozwiązaniami IT – playlistą hitów, które zapewnią Ci pierwsze miejsce na listach przebojów e-commerce. A to wszystko w zgodzie z Twoją strategią i celami e-biznesowymi. Skutecznie i indywidualnie.

Audyt UX / UI Systemów IT

  • Audyt sklepu
  • Audyt strony internetowej
  • Audyt aplikacji internetowej
  • Audyt aplikacji mobilnej

Audyt ux / ui, do tego raport, do tego lista rekomendacja i waga problemu (błędy i sugestie).

wizualizacja bettertraffic

Audyt zgodności

Audyt zgodności prawnej (Cookies, RODO, Omnibus, Dark Patterns, niedozowolone klauzule, regulaminy i polityki prywatności, zwrotów, etc. itepe) dla sklepów internetowych i stron internetowych.

wizualizacja apex

Audyt procesów magazynowych

Dedykowany dla sklepów internetowych audyt procesów magazynowych i logistycznych, realizowany na miejscu u klienta w formie stacjonarnej i dodatkowe warsztaty, na końcu klient dostaje raport, podsumowanie i rekomendacje

wizualizacja quicksend

Audyt SEO / SXO

Audyt SEO dla sklepów internetowych i stron internetowych, obejmuje analizy na podstawie różnych narzędzi Semrush, Google Page Speed Insight i inne, analizę słów kluczowych, nagłówków, anlizę rich data i schema.org, Google Search Console, Bing Webmaster Tools, etc.

wizualizacja StockSynch

Audyt tajemniczego klienta w e-sklepie

Audyt tajemnicznego klienta w sklepie internetowym – od strony komunikacji na sklepie www, przez wsparcie/pomoc (e-mail, telefoniczną, chat jeśli jest itp.) po proces zakupu, reklamacji, wymiany, zwrotu i samej ścieżki zakupowej. Realizowanych jest od 3 do 5 zamówień – koszt zamówień ponosi klient, na koniec otrzymuje szczegółowy raport na temat sklepu www i ścieżki zakupu oraz wsparcia w realizacji zakupu, dostępności pomocy, zwrotów, reklamacji itp. Odgrywamy różnych klientów, żeby zorientować się jak radzą sobie pracownicy sklepu ze stresem, rozszczeniowymi klientami i (nawet) pyskatymi.

wizualizacja perfex