#Fachmani i mega fani e-commerce
Wdrażamy oprogramowania E-commerce, Systemy PIM, ERP, WMS, CRM, tworzymy dedykowane aplikacje mobilne, Systemy POS, Integratory i łączniki API. Automatyzujemy i skalujemy biznesy oraz procesy sprzedażowe. Jesteśmy oficjalnym, autoryzowanym partnerem AtomStore, IAI (IdoSell), Shopify, Shoper oraz BigCommerce. Jeżeli szukasz wsparcia przy wdrożeniu lub utrzymaniu oprogramowania ERP, PIM czy WMS – tutaj też możemy pochwalić się szerokim portfelem kontaktów (Comarch, Enova 365, Akeneo, PimCore, Apex WMS). W naszym portfolio brakuje oprogramowania, które Cię interesuje? Skontaktuj się z nami, a szybciutko skorygujemy ten subtelny błąd w druku. 😊
Nasi klienci i partnerzy wybierają jakość, terminowość i konsekwentną realizację rozwiązań IT. Zespół ekspertów Unlimitech z pasją podchodzi do każdego projektu, zapewniając, że zostanie on zrealizowany od początku do końca z najwyższą starannością. Dowozimy i to w sobie lubimy! Klienci cenią nasze zaangażowanie w dostarczanie powtarzalnych wyników oraz możliwość stałego kontaktu z kluczowymi osobami w firmie – od Kierownika projektu po COO. Do nas się dodzwonisz. Jesteśmy ludźmi z IT, którym na serio zależy na efekcie końcowym i satysfakcji zleceniodawcy.
Wybierając nas, decydujesz się na partnera, który nie tylko dostarczy technologiczne rozwiązania, ale także przejmie pełną odpowiedzialność za projekt. To my dbamy o to, aby każde zadanie było wykonane perfekcyjnie, a Ty będziesz mógł skupić się na swoich celach biznesowych, mając pewność, że IT jest w dobrych rękach.
Nasze serduszka biją w rytm kodu od blisko 10 lat! Zespół? 20 fanów technologii, którzy zrealizowali już setki projektów dla topowych klientów takich jak: X, Y, Z. Wdrażamy polskie, jak i międzynarodowe e-commerce’y, zawsze przesuwając granice technologicznych możliwości (czytaj: border commerce, omnichannel commerce).Partnerowaliśmy Baselinker, rodzimemu Allegro czy fancy Zalando: jesteśmy jak IT Swiss Army Knife dla Twojego biznesu online.
Tworzymy zarówno pudełkowe rozwiązania, jak i te spersonalizowane, z konfiguratorami produktowymi, które sprawią, że Twoja oferta będzie wirtualna, a nawet wirtuozerska. Mamy doświadczenie B2C i B2B, a lata doświadczeń z różnymi klientami pozwoliły nam poznać z bliska potrzeby wielu branż: od chemii po auto-moto.
Rozkręcamy sklepy oraz zapewniamy obsługę handlowców i ofertowania, wielopoziomowe cenniki i dropshipping, który działa jak dobrze naoliwiona maszyna.
Wybierając Unlimitech, poczujesz różnicę. Bo przecież w biznesie, jak w dobrym kodzie – liczy się każdy szczegół. Znajdź w nas partnera do rozmowy i dołącz do grona zadowolonych klientów.
Zajmuje się obsługą całkiem nowych klientów. W zależności pod potrzeb klienta lub całkowicie od podstaw: prowadzi nowe wdrożenia sklepów, przygotowuje projekty graficzne, tworzy panele CRM, konfiguruje sklepy, koduje szablony na podstawie makiet, przeprowadza migrację danych ze starej wersji sklepu klienta i dba o przepięcia sklepów pod nowe serwery/domeny lub uruchomienie całkiem nowego sklepu. Każdym naszym klientem opiekuje się PM Działu Projektów, organizując regularne spotkania i na bieżąco omawiając postępy i oczekiwania.
To tu odprowadzamy klienta po zakończeniu projektu w Dziale Projektów. Serwis dba o stronę i reaguje na bieżące potrzeby klienta. To właśnie do Serwisu dzwonisz, kiedy coś się wykrzaczy w Twoim sklepie, a my zakasujemy rękawy. W Dziale Serwisu również wprowadzamy całkiem nowe funkcjonalności lub modyfikacje aktualnych.
Podobnie jak Dział Serwisu, Dział Oprogramowania zajmuje się bieżącą obsługą klienta w obszarze działających sklepów. Optymalizuje dotychczasowe integracje lub tworzy całkiem nowe. Wszystkie oferowane przez nas produkty, by wymienić choćby "Sync", Better Traffic, QuickSend, są wdrażane właśnie przez Dział Oprogramowania. Tu na stole dzieją się bardziej skomplikowane operacje, które przeprowadzają zarówno programiści backend, jak i frontend (w pozostałych działach pracują programiści frontend).
Nasze wartości stoją za naszymi decyzjami na każdym etapie procesu. Stawiamy na transparentność, autentyczność, precyzję, lojalność i odpowiedzialność. W relacjach z klientami nie owijamy ani w złotko, ani w sreberko. Jeśli już popełniamy błędy, to odpowiedzialnie i po męsku przyjmujemy je na klatę. Bierzemy odpowiedzialność za swoje decyzje i działania. Pracując z nami, szybko zrozumiesz, że nam n a p r a w d ę zależy, a każdy powierzony nam projekt traktujemy jak własny
Nasz wstęp do analizy biznesowej to blisko 90 pytań i gwarantowane kilka godzin precyzyjnego mielenia tematu. Możesz mieć pewność, że zapytamy o rzeczy, których nawet nie wiesz, że nie wiesz.
W większości projektów rekomendujemy model rozliczeń Time&Material, w którym rozliczamy się za rzeczywiście wypracowany czas. Nasze wyceny są na tyle precyzyjne, że zdecydowana większość klientów mieści się w przedziale 60-90% szacunkowej wyceny.
Startujemy! Ten etap to oficjalne rozpoczęcie projektu, podczas którego przedstawiamy cele, harmonogram oraz podział odpowiedzialności między zespołem projektowym i klientem.
Funkcjonalny interfejs i niezapomniane doświadczenia użytkownika in progress! Czyli bierzemy UI i UX na warsztat, by zapewnić atrakcyjność i intuicyjność produktu.
Czas na programowanie i implementację wybranych funkcjonalności platformy e-commerce zgodnie z ustalonymi specyfikacjami. Etap obejmuje zarówno front-end (strona widoczna dla użytkowników), jak i back-end (system zarządzania i przetwarzania danych).
Matura, pandemia, ciąża – wyniki zawsze pozytywne! Nasz klient mówi sprawdzam!, a my testujemy aplikację pod kątem funkcjonalności, wydajności, kompatybilności oraz bezpieczeństwa, żeby dostarczyć zleceniodawcy produktu finalny wysokiej jakości.
Następuje zwolnienie blokady. Uruchamiamy platformę e-commerce w środowisku produkcyjnym, przygotowujemy ją do użytku przez klientów oraz przekazujemy niezbędne szkolenia dla osób obsługujących system.
Zapewniamy wsparcie techniczne oraz wykonujemy naprawy ewentualnych usterek, błędów lub problemów technicznych, które mogą pojawić się po wdrożeniu projektu.
Kontynuacja prac nad platformą e-commerce w oparciu o feedback klienta oraz zmieniające się potrzeby rynku. Wprowadzamy nowe funkcje, optymalizujemy oraz rozbudowujemy system.
Śmiało, napisz do nas.